sobota, 13 kwietnia 2013

Maseczka - Dermo Minerały

Cześć;) Wiem, że ostatnio zaniedbałam ten blog ale byłam strasznie zalatana i musiałam rozwiązać parę spraw które chodziły za mną już od dawna. Ale wracam do Was ze zdwojoną siłą i chęcią do pisania dla Was notek;) Powoli w końcu zaczynam dostrzegać wiosnę, więc stwierdziłam, że warto troszkę zadbać o swoją skórę którą tak samo jak tego bloga niestety trochę zaniedbałam. Ostatnio w Biedronce natknęłam się na Maseczkę Odżywczo-oczyszczającą Dermo Minerały, więc czemu by nie spróbować zwłaszcza, że naprawdę lubię niektóre Biedronkowe produkty;) 

Maseczka jest pakowana w dwie osobne saszetki, w każdej saszetce jest naprawdę dość spora ilość produktu. Od razu po zmyciu maseczki skóra jest widocznie oczyszczona a pory są zauważalnie zamknięte. Na pewno jeszcze zastosuję ją nie raz;)

Cena: 4 zł, a więc się opłaca;)



Z tą maseczką na buzi spokojnie można straszyć dzieci jak będą niegrzeczne hehe;)

1 komentarz:

  1. też lubię kosmetyki z biedronki :) mój numer jeden aktualnie to krem do rąk z bebeauty regenerujący i balsam do ciała z tej samej serii :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń