czwartek, 14 marca 2013

Laminowanie włosów

Cześć. Od jakiegoś czasu mam strasznego lenia, łącznie z tym że jakoś brak mi tzw weny na pisanie nowych postów. Myślę, że duży wpływ na moje samopoczucie ma pogoda która niestety nas nie rozpieszcza. Mam serdecznie dość już tej zimy...ciągle jest zimno:( 

Dzisiaj postanowiłam napisać Wam o moim domowym zabiegu laminowania włosów. Pewnie jak już zauważyliście jestem ogromną fanką naturalnych domowych zabiegów, zarówno dla ciała jak i dla włosów.
1 czubatą łyżkę żelatyny spożywczej rozpuściłam w 4 łyżkach gorącej wody. Poczekałam aż trochę ostygnie ( ale nie za długo bo zrobi nam się galaretka o stałej konsystencji ), przez ten czas umyłam włosy i lekko osuszyłam je ręcznikiem. Następnie do mojej mikstury dodałam jedną łyżkę mojej ulubionej maski do włosów czyt. L'oreal i dokładnie wymieszałam. Miksturę nałożyłam na wilgotne włosy rozprowadzając ją dokładnie po każdym pasmie włosów, nałożyłam na głowę torebkę foliową oraz ręcznik. I z takim turbanem na głowie czekałam ok 40 minut. Po tym czasie zmyłam dokładnie wszystko z włosów i umyłam je delikatnym ziołowym szamponem.
Efekt?
Widoczny natychmiastowy! Włosy stały się miekki, błyszczące i łatwiejsze w rozczesywaniu Polecam;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz